Dutyboxbaltic Norēķini un Piegādes


Distances līgums


Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:

Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.


Piegādes un samaksas kārtība


Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu, norādot pasūtāmo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci lietojot Interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.

Pārdevējs nodrošina preču piegādi 10 dienu laikā kopš ir saņemta apmaksa par preci, piegādes laiku saskaņojot ar Pircēju.


Pasūtījumus var veikt:

  •    jebkurā diennakts laikā, atlasot preces internetā, sadaļā E-veikals;
  •    zvanot darba dienās no 09.00 līdz 17.00 pa tālruni 25001001


Pasūtījumu apstrāde notiek darba dienās no 09:00 līdz 17:00. Pēc pasūtījuma apstrādes ar Jums sazināsies GRASSBaltic.lv pārstāvis, lai precizētu nepieciešamo informāciju un apstiprinātu pasūtījumu.

dutyboxbaltic.lv patur tiesības atsevišķus pasūtījumus - (daudz preču pozīcijas, liels pasūtījuma apmērs, liela kopsumma) apstrādāt tikai pēc apmaksas saņemšanas.

Preču cenas ir norādītas ar Pievienotās vērtības nodokli 21%. Cenā nav iekļauta maksa par piegādi.

Ja precei ir piemērota akcijas cena, tad tā ir spēkā jebkuram pircējam un ir aktuālā pārdošanas cena.

Datu apstrāde


Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.

Preču atgriešanas noteikumi:

Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumupar preces vai pakalpojuma neatbilstību divu gadu laikā no dienas, kadpārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nodevis un patērētājs pieņēmis attiecīgopreci/ lietu, vai arī, ja precei dota garantija – visā garantijā norādītajātermiņā;

Prasījums jāiesniedz divu mēnešulaikā no dienas, kad patērētājs atklājis neatbilstību;

Pārdevēja sniedz atbildi/ piedāvājumurisinājumam – 15 darbdienu laikā;

Pasta izdevumi tiekatgriezti tikai tajā gadījumā, ja pircējs ir saņēmis brāķētu preci. Citosgadījumos pasta izdevumi netiek segti.

Mainīt vai atgrieztpreci ir iespējams 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas datuma;

Atgrieztajai precei jābūt tās sākotnējam, oriģinālajam izskatam, jābūt ar birku, oriģinālo iepakojumu unbez lietošanas, nēsāšanas, mazgāšanas un/vai demontāžas pazīmēm;

0

Pirkumu grozs